18 november 2012

Enlunda och Så mycket bättre

Så har jag äntligen orkat uppdatera sidan/länken Enlunda 2012. Det tog tid, nästan hela året faktiskt. Men nu finns det lite text där också. Så är det bara att börja planera för nästa sida, 2013 är ju nästan här!!!!

Och jag bara måste säga, jag har blivit väldigt förtjust i Darins alla tolkningar hittills i "Så mycket bättre". Jag har inte sett ett enda avsnitt, men lyckats höra tolkningarna och kan inte begripa att han är så bra.Varför har man inte sett denna sida av honom tidigare? Vad är det för tråklåtar han fått sjunga tidigare? Här hör man ju att han har en fantastisk röst, det har jag aldrig upptäckt tidigare.

Tur man har Spotify! Favoriten tills alldeles nyss var när han tolkade Miss Li:s "I cant get you off my mind" som är tusen gånger bättre än orginalet. Nu har jag fastnat för hans tolkning av Magnus Ugglas "Astrologen". Man känner 80-talet i låten, det var nästan lite nostalgiskt, även om det är Darins version.

/Helena

Inga kommentarer: